wto, 11 lis 2025, 3:18 CET, NY 21:18, Londyn 2:18, Tokio 11:18, ^SPX +1.54% | Przegląd wiadomości (Wszystkie Biznes) | |
Wittchen pracuje nad przeglądem oferty produktowej, polityki cenowej i rabatowej ISBnews - Biznes 9 paź 2025, 12:06
Warszawa, 09.10.2025 (ISBnews) - Wittchen pracuje nad przeglądem oferty produktowej, nad modyfikacją polityki cenowej i rabatowej oraz chce skupić się na sprzedaży bardziej marżowych produktów i zmniejszyć ofertę walizek, poinformował dyrektor finansowy (CFO) Marcin Szyguła."Skupiamy się teraz na przeglądzie oferty produktowej, na produkcie, który ma wyższą marżę i jest chętniej kupowany przez klienta. [...] Jeśli skupimy się na sprzedaży bardziej marżowych produktów, to jesteśmy w stanie wygenerować lepszą marżę [marża EBITDA w II kw. to 15,6%]. [...] Chcemy skupić się też na bardziej rozwojowych rynkach; mamy wybrane te rynki, ale nie chcę ich na razie ujawniać. Stawiamy też na dalszą optymalizację współpracy z marketplace'ami - na ograniczenie kosztów wysyłek, na negocjacje prowizji, walczymy o każdą złotówkę" - powiedział Szyguła podczas wideokonferencji."Chcemy też zmodyfikować politykę cenową i rabatową. Chcemy zmienić podejście do rabatów i obniżyć te 'pierwsze' ceny, a rabaty nie będą już 70-procentowe, tylko mniejsze, co przyniesie większą marżę i rotację stocku" - dodał.Spółka chce też zmniejszyć ofertę walizek."Walizki zawsze będą w naszej ofercie, ale w mniejszej linii. Chcemy postawić na DNA firmy Wittchen i wyroby skórzane, torby, odzież, galanterię skórzaną, gdzie konkurencja z Azji nie jest już tak duża, a ponadto jest to produkt wysokomarżowy" - zaznaczył dyrektor.Dodał, że kanał e-commerce może w kolejnych latach osiągnąć 60% udziału w strukturze przychodów."Na pewno stawiamy na e-commerce i ten kanał będzie decydujący, a w następnych latach osiągnie 60%, a być może więcej. To jest kanał, w który inwestujemy, ale chcemy rozwijać się w nim mądrze. Sklepy stacjonarne też są ważne, bo mamy kontakt z klientem i są one ambasadorami marki. Udział marketplace'ów w przychodach jest coraz większy i ta tendencja będzie utrzymana w kolejnych latach" - dodał, pytany o strukturę przychodów w perspektywie 2-3 lat.Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r., wchodzi w skład indeksu sWIG80. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 454 mln zł w 2024 r.(ISBnews) RSS Więcej wiadomości dla symbolu WTN...
| | AutoQuote - system automatycznej aktualizacji kwotowań, wykresów oraz innych treści strony.
· ON - System włączony (domyślnie) · OFF - System wyłączony
System aktywny jest przez 20 minut. Aby włączyć go ponownie odśwież stronę
Jeśli zauważysz problem zgłoś go nam
|
|
AQ | |
| Pozostałe niusy z ISBnews |
|
|
|
|