wto, 11 lis 2025, 3:18 CET, NY 21:18, Londyn 2:18, Tokio 11:18, ^SPX +1.54%
 Symbol np: ^SPX   
 Symbol np: ^SPX   
Login i hasło     zapisz  
Przegląd wiadomości (Wszystkie Biznes)
Widok: Ostatnia | Kilka | WszystkieKategoria: Biznes | Kraj i Świat | Kraj | Świat | Wszystkie
Źródła:
Szukaj w niusach:
Wittchen pracuje nad przeglądem oferty produktowej, polityki cenowej i rabatowej
ISBnews - Biznes
9 paź 2025, 12:06


Warszawa, 09.10.2025 (ISBnews) - Wittchen pracuje nad przeglądem oferty produktowej, nad modyfikacją polityki cenowej i rabatowej oraz chce skupić się na sprzedaży bardziej marżowych produktów i zmniejszyć ofertę walizek, poinformował dyrektor finansowy (CFO) Marcin Szyguła.

"Skupiamy się teraz na przeglądzie oferty produktowej, na produkcie, który ma wyższą marżę i jest chętniej kupowany przez klienta. [...] Jeśli skupimy się na sprzedaży bardziej marżowych produktów, to jesteśmy w stanie wygenerować lepszą marżę [marża EBITDA w II kw. to 15,6%]. [...] Chcemy skupić się też na bardziej rozwojowych rynkach; mamy wybrane te rynki, ale nie chcę ich na razie ujawniać. Stawiamy też na dalszą optymalizację współpracy z marketplace'ami - na ograniczenie kosztów wysyłek, na negocjacje prowizji, walczymy o każdą złotówkę" - powiedział Szyguła podczas wideokonferencji.

"Chcemy też zmodyfikować politykę cenową i rabatową. Chcemy zmienić podejście do rabatów i obniżyć te 'pierwsze' ceny, a rabaty nie będą już 70-procentowe, tylko mniejsze, co przyniesie większą marżę i rotację stocku" - dodał.

Spółka chce też zmniejszyć ofertę walizek.

"Walizki zawsze będą w naszej ofercie, ale w mniejszej linii. Chcemy postawić na DNA firmy Wittchen i wyroby skórzane, torby, odzież, galanterię skórzaną, gdzie konkurencja z Azji nie jest już tak duża, a ponadto jest to produkt wysokomarżowy" - zaznaczył dyrektor.

Dodał, że kanał e-commerce może w kolejnych latach osiągnąć 60% udziału w strukturze przychodów.

"Na pewno stawiamy na e-commerce i ten kanał będzie decydujący, a w następnych latach osiągnie 60%, a być może więcej. To jest kanał, w który inwestujemy, ale chcemy rozwijać się w nim mądrze. Sklepy stacjonarne też są ważne, bo mamy kontakt z klientem i są one ambasadorami marki. Udział marketplace'ów w przychodach jest coraz większy i ta tendencja będzie utrzymana w kolejnych latach" - dodał, pytany o strukturę przychodów w perspektywie 2-3 lat.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r., wchodzi w skład indeksu sWIG80. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 454 mln zł w 2024 r.

(ISBnews)

  RSS  
Więcej wiadomości dla symbolu WTN...
AQ
ON | OFF
Kwotowania
Wittchen SA
WTN17.20+0.40 (+2.38%)11-10

Pozostałe skojarzone
sWIG80
SWIG8029912.18+192.50 (+0.65%)11-10
Notowania
Indeksy, Waluty, Towary...


Najświeższe niusy
Braskem zapłaci 222 mln dolarów odszkodowania dla stanu Alagoas w Brazylii
2:49 - Reuters
Prezes Intela przejmie nadzór nad AI po odejściu szefa technologii do OpenAI
1:20 - Reuters
USA - Rubio na spotkaniu z szefem MSZ Turcji wezwał do zakończenia zakupu energii z Rosji
1:19 - PAP
Strata Beyond Meat w III kwartale rośnie wraz ze wzrostem kosztów i spadkiem popytu
0:49 - Reuters
Przywódca wschodniej Libii zażądał od Grecji miliarda euro za wsparcie jej interesów na Morzu Śródziemnym
0:41 - PAP

 więcej...


Pozostałe niusy z ISBnews
Kalendarium ISBnews
pon, 10 lis - ISBnews
Kalendarium wydarzeń makroekonomicznych na środę
pon, 10 lis - ISBnews
Przegląd informacji ze spółek
pon, 10 lis - ISBnews
Indeks WIG20 wzrósł o 1,64% na zamknięciu w poniedziałek
pon, 10 lis - ISBnews
RegioJet przygotowuje skargę w związku z nierównym traktowaniem na polskim rynku
pon, 10 lis - ISBnews

 więcej...


Pomoc - Dla Webmasterów - RSS - Reklama - Regulamin - Prywatność [ustawienia] - Zero reklam - Stooq - Aplikacja na Androida - Ziemia: CO2 CH4 Temp.

© 2000-2025 Stooq