pią, 14 lut 2025, 22:11 CET, NY 16:11, Londyn 21:11, Tokio 6:11, ^SPX -0.01%
 Symbol np: ^SPX   
 Symbol np: ^SPX   
Login i hasło     zapisz  
Przegląd wiadomości (Wszystkie Biznes)
Widok: Ostatnia | Kilka | WszystkieKategoria: Biznes | Kraj | Świat | Wszystkie
Źródła:
Szukaj w niusach:
Play uważa informacje dot. rabatów i cenników za klarowną, chce współpracować z UOKiK
ISBnews - Biznes
22 sty 2025, 16:25


Warszawa, 22.01.2025 (ISBnews) - W odpowiedzi na zarzuty Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Play zwraca uwagę, że abonament po rabatach jest komunikowany przez tę sieć i innych operatorów od ponad dekady i jest standardem rynkowym. Play ocenia, że informuje klientów o rabatach w przejrzysty sposób i deklaruje chęć współpracy w tej sprawie z prezesem UOKiK.

"Abonament po rabatach jest komunikowany przez Play i innych operatorów od ponad dekady i jest standardem rynkowym. Rabaty z natury rzeczy są dla klientów atrakcyjne i korzysta z nich prawie każdy konsument. Play informuje klientów o rabatach w przejrzysty sposób. Będziemy w tej sprawie współpracować z prezesem UOKiK. Kluczowe jest zadbanie przez regulatora o spójność praktyk wśród wszystkich operatorów działających na rynku. Wybiórcze podejście nie tylko zaburzy warunki konkurowania, ale przede wszystkim spowoduje chaos informacyjny dla wielu milionów klientów" - czytamy w komentarzu Play do dzisiejszej informacji UOKiK.

UOKiK podał dziś, że zakwestionował praktyki operatorów telekomunikacyjnych - P4 oraz Netii i postawił spółkom zarzuty w związku z prezentowaniem cen w wysokości uwzględniającej fakultatywne rabaty w sposób, który może wprowadzać w błąd.

Jak wskazywał Urząd, w zależności od środka komunikacji (reklamy, rozmowa z konsultantem) spółki nie przedstawiają ceny bez rabatów lub informacji o rodzajach i wysokości rabatów uwzględnionych w cenie bądź robią to w sposób nieczytelny lub na zbyt późnym etapie zawierania umowy. Klienci, którzy ostatecznie nie chcą korzystać z e-faktury ani zgadzać się na marketing, muszą płacić łącznie o 10 zł wyższy miesięczny abonament niż wskazywała oferta, na którą się decydowali.

Grupa Play, lider rynku telekomunikacyjnego, oferuje swoje usługi telekomunikacyjne także dla rynku B2B. Dostarcza kompleksowe rozwiązania chmurowe (Cloud2B), usługi mobilne oraz zintegrowanej komunikacji, dostęp do internetu oraz narzędzi cyfrowych, rozwój projektów sieciowych (m.in. budowa i utrzymanie sieci światłowodowych dla klientów biznesowych), a także kompleksowe usługi z zakresu bezpieczeństwa.

(ISBnews)

  RSS  
Najświeższe niusy
Klimczak: PKP Intercity przewiozło w styczniu o 11 proc. pasażerów więcej rok do roku
21:36 - PAP
Bukowiec: w tym roku przetarg na studium dla północno-wschodniej obwodnicy Rzeszowa
21:04 - PAP
Polenergia: zawarto umowy na narzuty kamienne na budowach farm wiatrowych Bałtyk 2 i 3
20:59 - PAP
Orlen Paczka rozważa pozyskanie systemu zarządzania transportem kurierskim
20:07 - PAP
Prefa Group złożyła wniosek o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego
19:25 - PAP

 więcej...


Pozostałe niusy z ISBnews
Kalendarium ISBnews
pią, 17:57 - ISBnews
Kalendarium wydarzeń makroekonomicznych na poniedziałek
pią, 17:57 - ISBnews
Przegląd informacji ze spółek
pią, 17:56 - ISBnews
Grupa Klepsydra miała 0,74 mln zł skoryg. zysku netto, 0,61 mln zł zysku EBIT w IV kw.
pią, 17:48 - ISBnews
Unibep miał wstępnie 44,34 mln zł skonsolidowanego zysku netto jedn. dom. w 2024 r.
pią, 17:34 - ISBnews

 więcej...


Pomoc - Dla Webmasterów - RSS - Reklama - Regulamin - Prywatność [ustawienia] - Zero reklam - Stooq - Aplikacja na Androida - Ziemia: CO2 CH4 Temp.

© 2000-2025 Stooq