wto, 21 sty 2025, 20:02 CET, NY 14:02, Londyn 19:02, Tokio 4:02, ^SPX +0.84% LPP chce rozbudować sieć sklepów o 35-40%, planuje capex na ok. 3,5 mld zł w 2025 r. ISBnews - Biznes 11 gru 2024, 17:51
Warszawa, 11.12.2024 (ISBnews) - Grupa LPP rozbudować w przyszłym roku sieć sprzedaży stacjonarnej o 35-40%, co wiązać się będzie z większymi wydatkami inwestycyjnymi na poziomie ok. 3,5 mld zł, z tego 2,3 mld zł - na otwarcia nowych salonów, poinformował wiceprezes Marcin Bójko. Sieć sprzedaży ma wzrosnąć do 4 400 sklepów do końca 2025 r. z 2 574 sklepów obecnie."Przed nami jeszcze bardziej intensywny plan rozwoju sieci stacjonarnej, której powierzchnię handlową chcemy rozbudować w przyszłym roku o 35-40%. To wiązać się będzie z większymi wydatkami inwestycyjnymi na poziomie ok. 3,5 mld zł. Z tego 2,3 mld zł przeznaczymy na otwarcia nowych salonów. Realizacja tegorocznych planów wyraźnie pokazuje, że przyjęta przez nas strategia przynosi oczekiwane efekty, a nasz progres organiczny przekłada się na konkretne wyniki sprzedaży. Podobnych rezultatów spodziewamy się w przyszłym roku" - powiedział Bójko, cytowany w komunikacie.Grupa chce podwoić liczbę sklepów Sinsay i zwiększyć sieć sprzedaży Grupy do 4400 sklepów do końca 2025 r. Sieć sprzedaży stacjonarnej liczy 2 574 sklepy w 29 krajach."W 2024 r. Grupa LPP zamierza otworzyć łącznie ok. 650 nowych salonów w Polsce i za granicą. Z kolei do końca 2025 r. gdański producent chce podwoić liczbę sklepów Sinsay i zwiększyć sieć sprzedaży Grupy do 4400 sklepów. Realizacja planu rozbudowy sieci stacjonarnej przy jednoczesnym wsparciu sprzedaży przez silny kanał online ma pozwolić spółce na podwojenie sprzedaży w stosunku do 2023 r. w ciągu najbliższych 2 lat. Droga do realizacji tego celu wymaga jednak znaczących wydatków inwestycyjnych, które w trzecim kwartale br. wzrosły o 79% r/r do 519 mln zł, w tym większość na nowe otwarcia sklepów, ale też na logistykę i IT" - czytamy w komunikacie.W porównaniu do analogicznego okresu w ub. r. w sieci LPP przybyło 368 sklepów (+135 salonów w samym trzecim kwartale br.), z czego najwięcej otwarć zrealizowano w Europie Południowo-Wschodniej (SEE). Sprzedaż zagraniczna ma coraz większy udział w przychodach marek LPP (56 proc.), a tempo jej wzrostu w trzecim kwartale 2024 r. sięgnęło blisko 25% r/r. W dalszym ciągu najważniejszym rynkiem pozostaje Polska, która rośnie na poziomie 18,3% rocznie. Poza granicami kraju najwięcej przychodów wygenerowały m.in. Rumunia, Czechy i Węgry, podano także.LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023 (luty 2023 - styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.(ISBnews) RSS Więcej wiadomości dla symbolu LPP...
| | AutoQuote - system automatycznej aktualizacji kwotowań, wykresów oraz innych treści strony.
· ON - System włączony (domyślnie) · OFF - System wyłączony
System aktywny jest przez 20 minut. Aby włączyć go ponownie odśwież stronę
Jeśli zauważysz problem zgłoś go nam
|
|
AQ | |
Pozostałe niusy z ISBnews |
|
|
|
|